Japan - Reisverslag uit Kyoto, Japan van Bjorn en Doutzen Brekel - WaarBenJij.nu Japan - Reisverslag uit Kyoto, Japan van Bjorn en Doutzen Brekel - WaarBenJij.nu

Japan

Door: Doutzen

Blijf op de hoogte en volg Bjorn en Doutzen

28 Juni 2015 | Japan, Kyoto

Hier dan ons eerste verslag van onze reis.
Vandaag voor eerst wifi.We zijn nu in Kyoto na een paar dagen in Tokoyo te zijn geweest. Na een paar dagen last te hebben gehad van een jetlag zijn we nu weer allen fit. De jongens doen het ontzettend goed en hebben de vliegreis boven verwachting doorstaan.
Maar wat zijn we hier een andere wereld binnen gestapt...We voelen al dagen een bepaalde druk Druk om overal op tijd te zijn, maar vooral de druk om maar niet op te vallen. Ze zijn hier erg stil en op zichzelf en ongelooflijk bescheiden en beleefd.Jullie begrijpen wel dat Jesse met zijn persoon hierdoor geregeld uit de toon valt. Dit terwijl hij zo geniet en het prachtig vindt.We mogen een week meekijken in het leven van onze vrienden Jan en Kyoko en hun dochten Marie , owel het echte Japanse leven.
Het is heel bijzonder om te mogen ervaren. Karsten voelt zich hier als een vis in hetwater, lekker alles gestructureeerd en ieder op zichelf. (De trein komt bijvoorbeeld op de seconde op tijd en op de grond zijn pijlen getekend waar je moet lopen,) Ook dat is mooi om te zien.Sinds vandaag dus in Kyoto, echt wat Japanse natuur en culuur zien. We zijn naar een tempel geweest en hebben daarna een mooie wandeling gemaakt.
Gisteren zijn we naar Hakone gewest. Daar naar een buitenmuseum,. wat voor de kinderen ook echt gewekdig was, Morgen gaan we nog wat Tempels bezoeken in en rondom Kyoto om daarna weer terug te gaan naar Tokyo.Daar zullen we dinsdag naar Disneyland gaan voor Karsten zijn verjaardag.Woensdagavond zullen we dan Japan verlaten en naar Australie vliegen.

Het is nu wat een kort veralsg, maar het is al een hele opgave dit te typen, terwijl er allerlei Japnse tekens op het toetsenbord staan... hahahaha Morgen zullen we proberen wat foto:s toe te voegen als we weer bij Jan thuis zijn. Het volgende verslag zullen we waarschijnlijk in Australie schrijven.
Dikke zoen van ons vier!!!

• 30 Juni 2015 - 10:36

Denise:

Wat enorm leuk om te lezen. Zo te horen een zeer bijzondere ervaring! Knuffel aan mn neven en een verjaardagskus aan Karsten! Xxx van ons

• 30 Juni 2015 - 13:23

Tineke Verboom:

Lieve Doutzen en de mannen,

Wat is dit een fantastische ervaring, zeg! Grandioos dat je inderdaad het echte Japanse leven ziet doordat jullie er vrienden hebben wonen. En wat zullen jullie ook veel dingen zien en te weten komen die gewone toeristen uit boekjes moeten lezen. Grappig hoe jullie beide jongens zo verschillend zijn en dat in het ene land het een en in het andere land het ander meer gewaardeerd wordt.... daar hebben we het wel eens over gehad, Doutzen. Trouwens: Gefeliciteerd met Karsten! Maak er maar een fantastische dag van met en voor hem! Veel plezier nog in Japan!!!! Goede vlucht naar Australie en ik verheug me op het volgend verslag!
    Liefs, Tineke

• 30 Juni 2015 - 22:00

Marjan Faase:

Hi Doutzen, wat klinkt dat gaaf zeg!! Fijn dat ook de jongens het naar hun zin hebben. Heb je vrijdag wel gemist op de bruiloft, maar hoorde dat je hebt gebeld, super!! Geniet van al het moois dat jullie zien en van elkaar! Liefs Marjan

• 02 Juli 2015 - 21:32

Janine:

Lieve Björn en doutzen,

Wat super fijn te lezen dat jullie het naar de zin hebben. Geniet ervan. Groetjes aan de jongens.

Janine

• 04 Juli 2015 - 23:48

Dominik :

Hopelijk hebben jullie een heerlijke trouwdag! Proficiat en fijn dat het zo goed gaat. Enjoy